چرا بیماران اورمیک احساس سردرد پس از دیالیز؟
نوشته شده توسط : rshaole

چرا بیماران اورمیک احساس سردرد پس از دیالیزارومیه بدان معنی است که بیماری مزمن کلیه (CKD) فرآیندهای در مراحل نهائی نارسائی کلیوی. این یک بیماری مستقل، اما یک گروه از sidromov بالینی نیست. در این مرحله عملکرد کلیوی نمی تواند موثر کار می کنند. علاوه بر این، کلیه neobohodimy درمان جایگزینی برای مدیریت روند بیماری و زندگی طولانی از بیماران.

دیالیز درمان تعویض که به جای sostorony عملکرد کلیه، برای از بین بردن metabolecheskie زباله حفظ تعادل اسید و باز و الکترولیت است. این روش zapadnay غیر متعارف برای درمان نارسایی کلیه. چرا ما می گویند که بیماران دیالیزی با اورمی از سردرد رنج می برند؟ اگر شما با اورمی و چیزی که سردرد تشخیص داده شده است به انجام برای درمان آن؟

سردرد یک علامت شایع در بالینی است و علل سردرد متفاوت است.

1، فشار خون بالا (فشار خون بالا)

فشار خون بالا پس از دیالیز می تواند موجب سردرد گردد. مصرف بعضی از داروهای کنترل فشار خون ضروری است. اگر فشار خون به طور جدی بالا می تواند پس از درمان نمی شود کاهش می یابد، دیالیز باید متوقف شود.

2، خونریزی در مغز

بیماران دیالیز اغلب شرکت های با فشار خون بالا و تصلب شرایین مغزی، که می تواند به خونریزی داخل جمجمه منجر شود. علاوه بر این، بیماران مبتلا به هماتوم ساب دورال، آمبولی مغزی نیز ممکن است سردرد ایجاد کند.

3، سندرم عدم تعادل دیالیز

این حالت معمولا در بیمارانی که تازه شروع به دیالیز است که با علائم عصبی همراه است و می گیرد در دوره میانه و بعد به نظر می رسد.

4 علل دیگر

به عنوان مثال، عدم تحمل همولیز استات و غیره، همچنین می توانید سردرد شود.

یک سردرد است تنها یکی از عوارض جانبی در بیماران. برای درمان سردرد درمان اورمی است. TKM (طب سنتی چینی) ارائه می دهد روش های متعدد برای از بین بردن این بیماری است. داروهای میکرو چینی Osmotherapy و سلول های بنیادی موثر هستند و دارای عوارض جانبی کمتری دارند. همه آنها می تواند وضعیت بیماری از بیماران برای از بین بردن درد و زندگی طولانی از بیماران، تا حد امکان کنترل.

اگر شما مشکلات دیگر، شما می توانید یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما.





:: برچسب‌ها: علائم نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 1313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815